Engelleyemiyor muyum ben bu ülkeye adsense'i? Gıcık oldum valla billa ya kaç gündür böyle

Aynı şekil sırbistan, libya hep 0.1, 0.2 ya bunlar niye böyle
6
●1.004

. Kimse beğenmiyor o miktarları ama sunucu çalışırken hem onlar faydalansın hemde ufak ufak damlasın diye ben kesinlikle rahatsız olmuyorum.