Sen 0,01 de olsa geldiğine baksana! O ülkelerden gelenleri engellesen google sana başka ülkelerden ziyaretçimi gönderecek sanki?
Fakat sana ekstra sunucu maliyeti oluşturuyorsalar benim siteye gönderebilirsin oradan gelen ziyaretçileri

. Kimse beğenmiyor o miktarları ama sunucu çalışırken hem onlar faydalansın hemde ufak ufak damlasın diye ben kesinlikle rahatsız olmuyorum.