Konu
Bu Azerbaycan bela mı bana yaaa
17-09-2013, 23:46:08
#5
ilksah
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Benim yarısı neredeyse azerbeycandan ama internet ekonomisinden kaynaklı bir durum sanırım tık başı rezalet 0,01-0,05 arası sürekli para paradır deyip engelleme gibi bir şey düşünmüyorum şu anlık