Anlamadığım nokta Google bize %68 yayıncı payıydı sanırsam bunu ödüyor. Şimdi Google tık başı 0.10 $ alsa bize verdiği para 0.02$ hani bunun 0.08$'i Google'un cebinde.
O zaman şöyle oluyor %80 Google'a , %20 yayıncıya.
Açıkcası Google'un yayıncı payını tam ödediğinin arkasında olmadığını anladım.