t4ko adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar neden TBM bu kadar düşük aldığım en yüksek tık 0.02$ Google utanmasa 0.01$ verecek o da utanıyor o yüzden vermiyor..


250 tıka verdiği para 6 dolar , reklamstore daha mı çok verir acaba?

Site adresinizi pm atarsanız incelemek isterim.
Ne tür reklamlar çıkıyor. Bu kadar düşük vermemesi lazım