Konu
Arkadaşlar bu TBM niye böyle düşük?
09-09-2013, 00:06:09
#1
t4ko
Arkadaşlar neden TBM bu kadar düşük aldığım en yüksek tık 0.02$ Google utanmasa 0.01$ verecek o da utanıyor o yüzden vermiyor..
250 tıka verdiği para 6 dolar , reklamstore daha mı çok verir acaba?