merhaba arkadaşlar
12 agustos da pin isteyip eline ulaşmayan?
Bana ulaşmadı.
12 Ağustos Pinini Alamayanlar Varmı?
30
●1.767
- 06-09-2013, 22:58:36Misafir
- 06-09-2013, 23:03:00Misafir1 aya yakın olacak, sabır taşı olsa çatlar hocam.xFactoria adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-09-2013, 23:14:33neredeyse 3 ay bekledim, 1 ay diyorsunuz.3. pini istedim ertesi gün geldi.Allah'ın dağındada yaşamıyorum hani koskoca İzmir.bLaCkReaLiSt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-09-2013, 23:17:49daha bekleyeceksiniz benim halen gelmedi 3.pinimi 4 eylülde istedim
- 06-09-2013, 23:21:28Misafir
- 07-09-2013, 00:54:47yanlış anlaşılmak istemem;bLaCkReaLiSt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
dağda oturuyorsunuz demedim zaten.En büyük şehirlerden birinde oturmama rağmen neredeyse 3 ayda geldi demek istedim.