• 07-09-2013, 14:01:45
    #10
    3. pini istedim 1 ay daha bekleyip (toplam 3 ay olacak) kimliği göndericem artık.

    ek olarak: 3. pini isteyeli 2 gün oldu kimliği hemen göndersem sıkıntı olur mu acaba bilen var mı
  • 07-09-2013, 14:02:43
    #11
    başlık şöyle olmalıydı 12 ağustos pinini alan var mı?
  • 07-09-2013, 14:21:26
    #12
    Kimse beklemesin direk kimliği yollasın ben sadece kimliğimim ad soyad kısmını birde fenerium faturasını yolladım anında onayladılar fotokopi ile uğraşmayın resmini çekin yollayın.
  • 07-09-2013, 14:22:17
    #13
    MyZiFiR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kimse beklemesin direk kimliği yollasın ben sadece kimliğimim ad soyad kısmını birde fenerium faturasını yolladım anında onayladılar fotokopi ile uğraşmayın resmini çekin yollayın.
    bunları 3. pini istedikten sonra yapabiliyoruz sanırım.
  • 07-09-2013, 14:27:07
    #14
    yakamoz01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bunları 3. pini istedikten sonra yapabiliyoruz sanırım.
    o konuda bilgim yok ama ne olur ne olmaz ben istedikten 1 saat sonra yollamıştım fotoları
  • 07-09-2013, 16:14:54
    #15
    benimkide gelmedi eylül 4ünde tekrar gönderttim bakalım bekliycez
  • 07-09-2013, 16:46:05
    #16
    4 eylülde ikinci pini istedim bende koskoca google'nin bizi bu kadar bekletmesi çok saçma geliyor bana..İnşallah en kısa zamanda pinimiz gelir.
  • 07-09-2013, 17:00:38
    #17
    benim pinde 2 aydır gelmiyor, 3. yü isticem bakalım
  • 07-09-2013, 17:10:07
    #18
    Misafir
    ikinci yeni pin iste açılmış ama istemedim, kendi hesabım varken sorunsuz gelmişti.