3. pini istedim 1 ay daha bekleyip (toplam 3 ay olacak) kimliği göndericem artık.
ek olarak: 3. pini isteyeli 2 gün oldu kimliği hemen göndersem sıkıntı olur mu acaba bilen var mı
12 Ağustos Pinini Alamayanlar Varmı?
30
●1.767
- 07-09-2013, 14:22:17bunları 3. pini istedikten sonra yapabiliyoruz sanırım.MyZiFiR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-09-2013, 14:27:07o konuda bilgim yok ama ne olur ne olmaz ben istedikten 1 saat sonra yollamıştım fotolarıyakamoz01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-09-2013, 16:14:54benimkide gelmedi eylül 4ünde tekrar gönderttim bakalım bekliycez
- 07-09-2013, 17:10:07Misafirikinci yeni pin iste açılmış ama istemedim, kendi hesabım varken sorunsuz gelmişti.