12 Ağustos Pinini Alamayanlar Varmı?
30
●1.767
- 12-09-2013, 00:35:35Misafir2. Pini istedim geleceğini sanmıyorum ama bi ümit bekleyeceğiz. Gelmesin kazançlar kesinleşsin yeter ki o kolay iş.
- 13-09-2013, 22:38:49Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Arkadaşlar adresin kusursuz olmasına dikkat edin ben 7 Temmuz'da ilk talep ettim gelmedi 2.'yi talep ettim bekledim 20 gün gelmedi kimlik fotokopisi gönderdim kabul etmedi bekleyin yazdılar cevapta bugün pencereden bakarken omsunda çantasıyla Postacı Amcayı gördüm içimde kelebekler uçuştu bir ışınla aşağıya koştuk ve SÜRPRİİİİZZ
Google yazılı fiyakalı mektup gelmişti
- 17-09-2013, 19:25:34Misafir
Google yazılı fiyakalı mektup gelmişti
