Reklam YerleÅŸimi ?
5
●392
- 18-08-2013, 13:07:10İçeriği, reklamı ortalayıp aşağı atıyor bu yasak değil miydi?kralmchalen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yanlış hatırlamıyorsam sayfanın ilk görünen alanında reklam var ise içerik reklamdan yoğun görülmelidir.
Bence böyle de kullanılır ama 1 şikayet tüm hesabınıza mal olabilir. Bu yüzden riskli buluyorum. - 18-08-2013, 13:16:32Arkadaşın yerleşimi gibi zamanın kullandım hala kullanan arkadaşlarımda var bir sıkıntı olmadıvicentee adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-08-2013, 13:16:35Peki bu durumda ne yapmamı önerir siniz.vicentee adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-08-2013, 13:24:55Ben de buna benzer yerleşim kullanıyorum. Üstteki kare reklamı sola veya sağa çekip yanına 40-50 kelimelik ufak bi içerik hazırlıyorum. Tıklamalar biraz azalır çünkü Google diyor ki "Siteye girdiğinizde reklam ile içeriği ayıramıyorsanız (yerleşimden kaynaklı) sizi istemiyoruz." Risksiz maximum kazanç hedefindeyseniz profesyonel reklam yerleşimi yapanlarla çalışmanızı öneririm.