vicentee adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İçeriği, reklamı ortalayıp aşağı atıyor bu yasak değil miydi?
Yanlış hatırlamıyorsam sayfanın ilk görünen alanında reklam var ise içerik reklamdan yoğun görülmelidir.
Bence böyle de kullanılır ama 1 şikayet tüm hesabınıza mal olabilir. Bu yüzden riskli buluyorum.
Arkadaşın yerleşimi gibi zamanın kullandım hala kullanan arkadaşlarımda var bir sıkıntı olmadı