kralmchalen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bir sıkıntı olmaz hocam rahat olun
İçeriği, reklamı ortalayıp aşağı atıyor bu yasak değil miydi?
Yanlış hatırlamıyorsam sayfanın ilk görünen alanında reklam var ise içerik reklamdan yoğun görülmelidir.
Bence böyle de kullanılır ama 1 şikayet tüm hesabınıza mal olabilir. Bu yüzden riskli buluyorum.