• 24-12-2007, 17:10:45
    #46
    Üyeliği durduruldu
    winston adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yok böyle birşey..bi de ne kadar kesin konuşmussun..yasaktır demişsin..

    o kadar çok yabancı site yayınlayan türk arkadaşım var ki..2 veya 3. en çok ziyaret edilme oranı türklerde..öyle 3-5 aylık siteler de değil
    Sen arkadaşlarının Türk kullanıcı gönderdiği yabancı sitelerinin adreslerini ver, biraz da ben Türk kullanıcı göndereyim de arkadaşların para kazansın. Ne de olsa o şekilde kazanıyorlarmış.

    KoS kesin konuşuyor, çünkü adam bu işin profosyoneli. Hep benden öğrendi kerata
  • 24-12-2007, 17:35:09
    #47
    korkma arkadaşım. neden dersen korkarsan kendini rahatsız edersin. başka bişe olmaz. sen işini hakkıyla yap, inşallah banlanmassın. bu arada çok kazanmakla az kazanmanın arasında banlanmak konusunda bir bağlantı yoktur. tek fark çok kazanırsan hesabın detaylı incelernir. eğer hille varsa hemen atarlar. başka birşey olmaz.
  • 24-12-2007, 17:36:38
    #48
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    arkadaşım ne aptallığı ne mesaj sayısının çoğalması
    20-30 tane hesabın banlanmış ve sebep olarak ta bunu mu gösterdiler..

    ben arkadaşlarımın sadece türk ziyaretçilerden para kazandığını söylemedim....50 bin amerikalı 30 bin alman yada ingiliz ziyaret ediyosa onlar kadar değil ama onlara yakın türklerde ziyaret ediyo...

    ne yani site yapacaksın türkler fazla girmeyecek..5-10 ziyaretçi gelecek..alla alla...

    site adresini boşver...flash oyun sitesi mesela..günlük hit 10 bin...2 bin türk..3 senedir yayında..aylık kazancı 1500 dolar civarında..

    20-30 hesap banlatınca mı prof olunuyo..

    neyse hepimiz tabiki de öğrenicez birbirimizden ama bu işin prof u diye bişey yok .
  • 24-12-2007, 17:44:16
    #49
    Maestro adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sen arkadaşlarının Türk kullanıcı gönderdiği yabancı sitelerinin adreslerini ver, biraz da ben Türk kullanıcı göndereyim de arkadaşların para kazansın. Ne de olsa o şekilde kazanıyorlarmış.
    KoS kesin konuşuyor, çünkü adam bu işin profosyoneli. Hep benden öğrendi kerata
    Nerden geliyon angaralı
  • 24-12-2007, 18:09:18
    #50
    winston adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaşım ne aptallığı ne mesaj sayısının çoğalması
    20-30 tane hesabın banlanmış ve sebep olarak ta bunu mu gösterdiler..
    ben arkadaşlarımın sadece türk ziyaretçilerden para kazandığını söylemedim....50 bin amerikalı 30 bin alman yada ingiliz ziyaret ediyosa onlar kadar değil ama onlara yakın türklerde ziyaret ediyo...
    ne yani site yapacaksın türkler fazla girmeyecek..5-10 ziyaretçi gelecek..alla alla...
    site adresini boşver...flash oyun sitesi mesela..günlük hit 10 bin...2 bin türk..3 senedir yayında..aylık kazancı 1500 dolar civarında..
    20-30 hesap banlatınca mı prof olunuyo..
    neyse hepimiz tabiki de öğrenicez birbirimizden ama bu işin prof u diye bişey yok .
    bak simdi nasıl güzelce anlattın arkadaşının sitesini peki benim yazdığım yazı ne anlama geliyor?
    ben dedim ki :

    * Yabancı dilde bir site yapıp,yada yabancı reklamların cogunlukla ciktigi bir sayfaya siteye türk ziyaretci veya baska yerden ziyaretci yollamak yasaktır.


    Sen türkçe aşk sevgi v.s sitesine bir sekilde hosting,loan v.s reklamları çıkartıp yada içerikte kelime geciyordur cıkıyorsa ve tıklama oluyorsa kovulursun.Sebebi de basit adam adsenseye para oduyor musteri bekliyor.Turk ziyaretci girdigi zaman adam kaybediyor kazancı olmuyor cunku siteler zaten yabancı.

    Yabancı bir siten var tabiki türk de girer yabancı da bu sorun teskil etmez.Zaten turklerin girdigi sayfaya cogunlukla turkce reklamlar cıkar.Ben yukarda yabancı site yapıp türk ziyaretci yollamaktan bahsediyorum.Dogal hitten bahsetmiyorum zaten.

    20-30hesabım banlandı diye prof. oldugumu söylemedim.Sadece yıllarca her türlü hile yolunu denedim ve yaptım ve kazandım.Ama belirttiğim kurallar kesinlikle yasak olan şeylerdir.

    Konumuz zaten tam olarak bu değil ama paylasmak istedim.Konuyu açan arkadasa da tekrar yazıyorum korkmana hic gerek yok.Hilesiz 1k ustu kazanman seni tehlikele atmaz fakat yine de için rahat olsun istiyorsan gösterimin cogaltmaya bak diyebilirim.
  • 24-12-2007, 18:28:26
    #51
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    KoS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bak simdi nasıl güzelce anlattın arkadaşının sitesini peki benim yazdığım yazı ne anlama geliyor?
    ben dedim ki :
    * Yabancı dilde bir site yapıp,yada yabancı reklamların cogunlukla ciktigi bir sayfaya siteye türk ziyaretci veya baska yerden ziyaretci yollamak yasaktır.
    Sen türkçe aşk sevgi v.s sitesine bir sekilde hosting,loan v.s reklamları çıkartıp yada içerikte kelime geciyordur cıkıyorsa ve tıklama oluyorsa kovulursun.Sebebi de basit adam adsenseye para oduyor musteri bekliyor.Turk ziyaretci girdigi zaman adam kaybediyor kazancı olmuyor cunku siteler zaten yabancı.
    Yabancı bir siten var tabiki türk de girer yabancı da bu sorun teskil etmez.Zaten turklerin girdigi sayfaya cogunlukla turkce reklamlar cıkar.Ben yukarda yabancı site yapıp türk ziyaretci yollamaktan bahsediyorum.Dogal hitten bahsetmiyorum zaten.
    20-30hesabım banlandı diye prof. oldugumu söylemedim.Sadece yıllarca her türlü hile yolunu denedim ve yaptım ve kazandım.Ama belirttiğim kurallar kesinlikle yasak olan şeylerdir.
    Konumuz zaten tam olarak bu değil ama paylasmak istedim.Konuyu açan arkadasa da tekrar yazıyorum korkmana hic gerek yok.Hilesiz 1k ustu kazanman seni tehlikele atmaz fakat yine de için rahat olsun istiyorsan gösterimin cogaltmaya bak diyebilirim.
    neyse arkadaşım senin dediğin gibi olsun..

    konuyu açan arkadaşa da ayıp oldu ama yeri gelmişken söyleyeyim

    google adsense türkiye takımı buraları okuyo di mi..bence okuyo

    bence sen ve senin gibiler buraya (''Sadece yıllarca her türlü hile yolunu denedim ve yaptım ve kazandım.Ama belirttiğim kurallar kesinlikle yasak olan şeylerdir'') diye yazarsanız bu foruma daha çok yok haksız yere banlandım diye topic açılır daha çok biz türklere güvenmiyolar diye mesajlar atılır..

    biraz da böyle ince düşünmek laım di mi
  • 24-12-2007, 18:34:56
    #52
    Google'ın başına benim kadar taş düşsün, adi adamlar