yok böyle birşey..bi de ne kadar kesin konuşmussun..yasaktır demişsin..
o kadar çok yabancı site yayınlayan türk arkadaşım var ki..2 veya 3. en çok ziyaret edilme oranı türklerde..öyle 3-5 aylık siteler de değil
Sen arkadaşlarının Türk kullanıcı gönderdiği yabancı sitelerinin adreslerini ver, biraz da ben Türk kullanıcı göndereyim de arkadaşların para kazansın. Ne de olsa o şekilde kazanıyorlarmış.
KoS kesin konuşuyor, çünkü adam bu işin profosyoneli. Hep benden öğrendi kerata