arkadaşım ne aptallığı ne mesaj sayısının çoğalması
20-30 tane hesabın banlanmış ve sebep olarak ta bunu mu gösterdiler..

ben arkadaşlarımın sadece türk ziyaretçilerden para kazandığını söylemedim....50 bin amerikalı 30 bin alman yada ingiliz ziyaret ediyosa onlar kadar değil ama onlara yakın türklerde ziyaret ediyo...

ne yani site yapacaksın türkler fazla girmeyecek..5-10 ziyaretçi gelecek..alla alla...

site adresini boşver...flash oyun sitesi mesela..günlük hit 10 bin...2 bin türk..3 senedir yayında..aylık kazancı 1500 dolar civarında..

20-30 hesap banlatınca mı prof olunuyo..

neyse hepimiz tabiki de öğrenicez birbirimizden ama bu işin prof u diye bişey yok .