• 04-07-2013, 00:10:59
    #10
    syf01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gül gül öldüm yorumunuza. Siz konuyu açan arkadaşın başlığına göre yorum yapmışsınız. Arkadaş konunun içinde yerleşimin tbm ile alakasını sormuş.

    Cahil birisiniz onu anladım yorumuzundan. Siz bana reklam yerleşiminin tıklama başı maliyete etkisini kanıtlayın bekliyorum.

    Sizin dediğiniz anca büyük sitelerde olur kafaya oynayan sitelerde her %90 'lık kısmı etkilemez. Adamın tekil hiti 50-100 ama en tepeye 728x90 lık koyunca tık başı 0.02 $ den 10 $ mı oluyor yav çok güldüm yaaaaa.

    Örnek vererek anlatimde kafan bassın reklamveren film izle kelimesine ilk 1.000 tıklamaya 1 $ ücret veriyor. Sonraki 1.000 tıklama içinde 0.5 $ reklam veriyor. Hiti yüksek olan ve film izle kelimesinde lider olan site bu 1 $ lık gösterimden en fazla yararlanan kişi olur çünkü tüm ziyaretçiler bu siteye girip reklamları eritecektir. Küçük siteler anca bunun ufak bir kısmından yararlanır. Kısacası sizin dediğiniz gibi reklam alanı en tepede yok uzayda yok şurda işe yaramaz. O dediğiniz tüm seminerlere bende katıldım boşuna bilmişlik taslamayın.
    Yazdığınız yorum yakışıyor mu size ? cahil demek ne demek ? Siz kim oluyorsunuz da bana cahil diyorsunuz ? Amacım arkadaşı bilgilendirmek ve yılların tecrübesi ile yazıyorum onlarca deneme yanılma ile yazıyorum yazdıklarımı arkadaşta faydalansın diye sizin gibiler yüzünden foruma hiç birşey yazılmıyor arkadaş evet en iyi siz biliyorsunuz bu işin uzmanı sizsiniz komik bişey söylemedim ama gül gül öldüyseniz bi fatiha okuyalım. hey Allah 'ım ya.
  • 04-07-2013, 00:12:42
    #11
    içeriğe ve içeriğin kalitesine, kullandığınız koda ve buna benzer birsürü kriter var.
  • 04-07-2013, 09:43:58
    #12
    snowfalcon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yazdığınız yorum yakışıyor mu size ? cahil demek ne demek ? Siz kim oluyorsunuz da bana cahil diyorsunuz ? Amacım arkadaşı bilgilendirmek ve yılların tecrübesi ile yazıyorum onlarca deneme yanılma ile yazıyorum yazdıklarımı arkadaşta faydalansın diye sizin gibiler yüzünden foruma hiç birşey yazılmıyor arkadaş evet en iyi siz biliyorsunuz bu işin uzmanı sizsiniz komik bişey söylemedim ama gül gül öldüyseniz bi fatiha okuyalım. hey Allah 'ım ya.

    Ben adamına göre yorum yaparım, siz insanca yorum yapsaydınız insanca cevap alırdınız. Sen nerden biliyorsun da benim bilgimin yanlış olduğunu milleti kandırdığımı yazıyorsunuz bu dedikleriniz cahil anlamına gelir. Daha ne dediğinizi siz bilmiyorsunuz. Ben direk lafı dolandırmadan size cahil dedim


    Tecrübelerini yazmış mış sanki biz sallıyoruz. Somut kanıtlarla konuşun varsa kanıtın göster diyorum boş konuşmanın anlamı olmaz. Adı üstünde TBM ( tık başı maliyet ) gelmişsin burda yok yerleşimin etkisi var diyorsun. Bende yok demedim ama istisna siteler için geçerli diyede belirttim. Ayrıca bu istisnanın neden kaynaklandığını örnek ile anlattım anlamassın diye ama sen hala laf ebeliği yapıyorsun. Varsa bilgin kanıtın koy tartışalım yoksa sus zamanımı çalma.
  • 04-07-2013, 14:03:19
    #13
    clubmember adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    içeriğe ve içeriğin kalitesine, kullandığınız koda ve buna benzer birsürü kriter var.
    2. Sıradaki site full özgün 3 yazar var kendileri yazıyor. Buna rağmen 0.02 veriyor tık başı. Acaba aynı konuya geldikleri için mi?
  • 04-07-2013, 14:13:28
    #14
    syf01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gül gül öldüm yorumunuza. Siz konuyu açan arkadaşın başlığına göre yorum yapmışsınız. Arkadaş konunun içinde yerleşimin tbm ile alakasını sormuş.

    Cahil birisiniz onu anladım yorumuzundan. Siz bana reklam yerleşiminin tıklama başı maliyete etkisini kanıtlayın bekliyorum.

    Sizin dediğiniz anca büyük sitelerde olur kafaya oynayan sitelerde her %90 'lık kısmı etkilemez. Adamın tekil hiti 50-100 ama en tepeye 728x90 lık koyunca tık başı 0.02 $ den 10 $ mı oluyor yav çok güldüm yaaaaa.

    Örnek vererek anlatimde kafan bassın reklamveren film izle kelimesine ilk 1.000 tıklamaya 1 $ ücret veriyor. Sonraki 1.000 tıklama içinde 0.5 $ reklam veriyor. Hiti yüksek olan ve film izle kelimesinde lider olan site bu 1 $ lık gösterimden en fazla yararlanan kişi olur çünkü tüm ziyaretçiler bu siteye girip reklamları eritecektir. Küçük siteler anca bunun ufak bir kısmından yararlanır. Kısacası sizin dediğiniz gibi reklam alanı en tepede yok uzayda yok şurda işe yaramaz. O dediğiniz tüm seminerlere bende katıldım boşuna bilmişlik taslamayın.
    ne kadar seviyesiz bir cevap bu.

    * Cahil
    * Kafan bassın

    40 yıllık arkadaşınızla mı sohbet ediyorsunuz? Arkadaş yanlış bir şey söylese de böyle cevap vermeye gerek yok. Altı üstü bir forum, adsense gibi baş belası bir konu. Üstüne kırıcı olmaya ne gerek var. Yakıştıramadım.
  • 04-07-2013, 16:06:10
    #15
    Sakin olalım

    bu durumun yerleşimle alakalı olmadığını düşünmemekle birlikte, son zamanlarda forumda adsense tık başının oldukça azaldığı yönünde birçok konu yazı ve beni yorumlarım da oldu. Google ile alakalı olduğunu düşünüyorum niye derseniz, bu seviye bir düşüş için bütün reklamverenlerin oturup her reklam başına 0,3$ vereceğiz diye karar almaları ve uymaları gerekiyor ki bu derece rezalet bir durum oluşsun ya da ne yazık ki bu isyan eden grup hep bir sektörden geliyor. Sektör belirtme olmadan bunu anlamak daha da zor görünüyor. Ama bence google'un bu işte bir parmağı var, 90 tıkla aldığımız parayı 300 tıkla alamıyoruz. Bir reklam veren profil grubu 15-20 günde 1 ayda bu kadar değişmez, bu kadar keskin değişmez, belirli bir eğrisi olması gerekirdi.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 16:06:10 -->-> Daha önceki mesaj 15:52:01 --

    yahu 5 dk farkla sonra bakıyorum 2 dolar düşümüş tık oranı
    o zaman 0,09 du ne oldu da gene 0,04 de düştü hepsi birden mi düştü ya)

    google yiyorsun bizi