Sakin olalım

bu durumun yerleşimle alakalı olmadığını düşünmemekle birlikte, son zamanlarda forumda adsense tık başının oldukça azaldığı yönünde birçok konu yazı ve beni yorumlarım da oldu. Google ile alakalı olduğunu düşünüyorum niye derseniz, bu seviye bir düşüş için bütün reklamverenlerin oturup her reklam başına 0,3$ vereceğiz diye karar almaları ve uymaları gerekiyor ki bu derece rezalet bir durum oluşsun ya da ne yazık ki bu isyan eden grup hep bir sektörden geliyor. Sektör belirtme olmadan bunu anlamak daha da zor görünüyor. Ama bence google'un bu işte bir parmağı var, 90 tıkla aldığımız parayı 300 tıkla alamıyoruz. Bir reklam veren profil grubu 15-20 günde 1 ayda bu kadar değişmez, bu kadar keskin değişmez, belirli bir eğrisi olması gerekirdi.

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 16:06:10 -->-> Daha önceki mesaj 15:52:01 --

yahu 5 dk farkla sonra bakıyorum 2 dolar düşümüş tık oranı
o zaman 0,09 du ne oldu da gene 0,04 de düştü hepsi birden mi düştü ya)

google yiyorsun bizi