• 14-06-2013, 18:55:52
    #28
    700lük çıkıyor daha reklamveren olmadı sanırım
  • 14-06-2013, 18:57:00
    #29
    Misafir
    reball adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    700lük çıkıyor daha reklamveren olmadı sanırım
    evet bende onu diyordum hocam :S reklam veren olmadıgından mı 700 luk çıkıyor
  • 14-06-2013, 18:58:00
    #30
    Hurda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    evet bende onu diyordum hocam :S reklam veren olmadıgından mı 700 luk çıkıyor
    yüksek ihtimal hocam
  • 14-06-2013, 18:59:19
    #31
    Bakın sizi suçladığımı zannetmeyin. Başkaları zarar görmesin amacıyla bir yazı.Nen ben sizi nede siz beni tanırsınız. Direk olarak kimseyi suçlamam benim yerimde siz olsanız herkes gibi aynısını yazardınız bunuda belirteyim
  • 14-06-2013, 19:19:33
    #32
    Misafir
    reball adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yüksek ihtimal hocam
    su anda çıktı hocam bende görünüyor boyut gerçekten de buyuk :S
  • 14-06-2013, 20:16:46
    #33
    Hurda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    su anda çıktı hocam bende görünüyor boyut gerçekten de buyuk :S
    her zaman görünmese de bende de görünmeye başladı ama boyut bence on numara tam oturdu siteye menü altına

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 20:16:46 -->-> Daha önceki mesaj 20:15:46 --

    yalnız tbm 0,1 yeni çıktığından sanırım
  • 14-06-2013, 21:24:42
    #34
    öğlenleyin sondakika .com'da vardı. Nasıl bu boyut bulmuşlar dedim. Konuyu görünce jeton düştü, güzel ve tıklanabilir şekilde gözüküyordu fakat kaldırmışlar.
  • 14-06-2013, 21:30:40
    #35
    Üyeliği durduruldu
    denemek için ekledim bakalım
  • 17-06-2013, 14:10:49
    #36
    **************'da var.