Yeni adsense reklam birimi ( 970x90 )
47
●5.912
- 14-06-2013, 18:57:00Misafirevet bende onu diyordum hocam :S reklam veren olmadıgından mı 700 luk çıkıyorreball adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-06-2013, 18:59:19Bakın sizi suçladığımı zannetmeyin. Başkaları zarar görmesin amacıyla bir yazı.Nen ben sizi nede siz beni tanırsınız. Direk olarak kimseyi suçlamam benim yerimde siz olsanız herkes gibi aynısını yazardınız bunuda belirteyim
- 14-06-2013, 19:19:33Misafirsu anda çıktı hocam bende görünüyor boyut gerçekten de buyuk :Sreball adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-06-2013, 20:16:46her zaman görünmese de bende de görünmeye başladı ama boyut bence on numara tam oturdu siteye menü altınaHurda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 20:16:46 -->-> Daha önceki mesaj 20:15:46 --
yalnız tbm 0,1
yeni çıktığından sanırım
yeni çıktığından sanırım