Yeni adsense reklam birimi ( 970x90 ) - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Yeni adsense reklam birimi ( 970x90 )
47
●
5.912
R10.net
Google ve Arama Motorları
Google Adsense
Yeni adsense reklam birimi ( 970x90 )
1
2
3
4
5
6
14-06-2013, 16:19:45
#10
SouL
Wp sitelerde sayfa içi hangi satırdan genişliyor.
bunu denemek gerek. Ama metin reklamlar sıralı cıkıyor, güzel yani.
14-06-2013, 16:21:09
#11
hozukcan
siteme ekledim henüz aktif olmadı aktif olunca foto atıcam
14-06-2013, 16:22:11
#12
SinneR38
hadi bakalım hayırlı olsun şöyle yeni değişik daha çok kazandıran reklam birimleri gelse ya
14-06-2013, 16:25:14
#13
SouL
Menü altında iyi duruyor, ancak su anda fazla reklam alınmadığından dolayı olsa gerek bazen reklam birmi, 728x90 olarak cıkıyor. Metin reklamlarda sorun yok. Bence faydalı olacak ancak tbm ler yerdeyken ne gibi bir getirisi olur tartışılır.
14-06-2013, 18:26:20
#14
Kirkbir
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Kullanan bir Allahın Kulu Yokmu?
14-06-2013, 18:29:31
#15
Hurda
Misafir
durun şimdi eklicem siteme hem bakın hem tıklayın
14-06-2013, 18:30:19
#16
akmaster_91
demo varmı
14-06-2013, 18:32:54
#17
reball
deneyelim bakalım
14-06-2013, 18:33:11
#18
captain
resim reklam cıkmıyor 728 çıkıyor
1
2
3
4
5
6
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler