Hurda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
su anda çıktı hocam bende görünüyor boyut gerçekten de buyuk :S
her zaman görünmese de bende de görünmeye başladı ama boyut bence on numara tam oturdu siteye menü altına

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 20:16:46 -->-> Daha önceki mesaj 20:15:46 --

yalnız tbm 0,1 yeni çıktığından sanırım