• 31-05-2013, 14:26:47
    #10
    valla ukash isteyen kim olursa %95 dolandırıcıdır çünki arkasinda kanit bırakmak istemiyor bankaya ödeme yapiyim yok dedi ukash
  • 31-05-2013, 14:27:11
    #11
    The_joker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    olurmu hiç senın mesjıa gördükten sonra sneın için hesabı alacaktım kurnaz yemedi önce hespa sonra ödeme yedım yemedi.Yoks ahesabı alıp verecektim sana kardeşim.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 14:25:05 -->-> Daha önceki mesaj 14:24:33 --


    senıdemı dolandırdı kardeşim hay maşllah bilgileri nedir bana iletirmisiniz

    herhangi bir bilgisini bilmiyorum. 75 € luk ukash kodu gönderdim.

    soğuk su içelim artık
  • 31-05-2013, 14:27:50
    #12
    sırketmı bu ortak aranıyo kiralık takxi gıbı bsıey sanırım
  • 31-05-2013, 14:58:57
    #13
    tmry adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    herhangi bir bilgisini bilmiyorum. 75 € luk ukash kodu gönderdim.

    soğuk su içelim artık
    Sana da geçmiş olsun kardeşim...
  • 31-05-2013, 16:02:59
    #14
    hikbal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    100 euro paramı gaspetti ve ödemesini hala yapmadı, delilleriyle ortaya koyabilirim, sakın alışveriş yapıp da skıntıya girmeyin... Ödemesini yapmadan da güvenmeyin, konuyu report ettim... Moderatör arkadaşlardan ilgilenmelerini bekliyorum...
    bende arkadasla msn de görüşmek istedim ortaklıkla ilgili msn kullanmıyorum dedi. olay orda anlaşıldı zaten..böyle detaylı bir iş için saatlerce konuşulmalı çünkü msn de..üstü kapalı al kodları koy sitene olmaz..sonucta tıcaret yapılıcak
  • 31-05-2013, 16:29:58
    #15
    chivas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende arkadasla msn de görüşmek istedim ortaklıkla ilgili msn kullanmıyorum dedi. olay orda anlaşıldı zaten..böyle detaylı bir iş için saatlerce konuşulmalı çünkü msn de..üstü kapalı al kodları koy sitene olmaz..sonucta tıcaret yapılıcak
    Üstadım bizimkisi direk hesabı almak şeklindeydi... aceleci olunca böyle oldu... tecrübe işte...