bende arkadasla msn de görüşmek istedim ortaklıkla ilgili msn kullanmıyorum dedi. olay orda anlaşıldı zaten..böyle detaylı bir iş için saatlerce konuşulmalı çünkü msn de..üstü kapalı al kodları koy sitene olmaz..sonucta tıcaret yapılıcak
Üstadım bizimkisi direk hesabı almak şeklindeydi... aceleci olunca böyle oldu... tecrübe işte...