100 euro paramı gaspetti ve ödemesini hala yapmadı, delilleriyle ortaya koyabilirim, sakın alışveriş yapıp da skıntıya girmeyin... Ödemesini yapmadan da güvenmeyin, konuyu report ettim... Moderatör arkadaşlardan ilgilenmelerini bekliyorum...
bende arkadasla msn de görüşmek istedim ortaklıkla ilgili msn kullanmıyorum dedi. olay orda anlaşıldı zaten..böyle detaylı bir iş için saatlerce konuşulmalı çünkü msn de..üstü kapalı al kodları koy sitene olmaz..sonucta tıcaret yapılıcak