• 15-04-2021, 12:05:06
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Slm arkadaşlar,

    Mobil uygulamam için reklama çıkmak istiyorum. Bunun için promosyon kuponu falan lazım. Yani 125 tl harca 300 tl promosyon şeklinde.

    Sorularım:

    1- Bu işlem legal mi? BU BENİM İÇİN ÇOK ÖNEMLİ.
    2- Bu işlem sonucunda açacağım google ads hesabım kapanır mı?
    3- Olur da google ads hesabım askıya alınırsa reklamını verdiğim uygulamam zarar görür mü?
    4- Bildiğim kadarıyla 1 gmail ile 20 hesap açılabiliyormuş. 1 gmail ile 20 hesap açmamda bir sakınca var mı?
  • 15-04-2021, 13:32:53
    #2
    tasarimcin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Slm arkadaşlar,

    Mobil uygulamam için reklama çıkmak istiyorum. Bunun için promosyon kuponu falan lazım. Yani 125 tl harca 300 tl promosyon şeklinde.

    Sorularım:

    1- Bu işlem legal mi? BU BENİM İÇİN ÇOK ÖNEMLİ.
    2- Bu işlem sonucunda açacağım google ads hesabım kapanır mı?
    3- Olur da google ads hesabım askıya alınırsa reklamını verdiğim uygulamam zarar görür mü?
    4- Bildiğim kadarıyla 1 gmail ile 20 hesap açılabiliyormuş. 1 gmail ile 20 hesap açmamda bir sakınca var mı?
    Eğer isterseniz 115 TL harca 300 TL kazan kodundan sağlayabilirim.
    Ve sorduğunuz soruların çözümlerini anlatan bir paketimiz var onuda size temin edebilirim.

    Konu Linki:
    https://www.r10.net/google-ads-kupon...m-yapildi.html

    İLETİŞİM İÇİN TIKLAYIN WhatsApp
  • 15-04-2021, 13:36:34
    #3
    tasarimcin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Slm arkadaşlar,

    Mobil uygulamam için reklama çıkmak istiyorum. Bunun için promosyon kuponu falan lazım. Yani 125 tl harca 300 tl promosyon şeklinde.

    Sorularım:

    1- Bu işlem legal mi? BU BENİM İÇİN ÇOK ÖNEMLİ.
    2- Bu işlem sonucunda açacağım google ads hesabım kapanır mı?
    3- Olur da google ads hesabım askıya alınırsa reklamını verdiğim uygulamam zarar görür mü?
    4- Bildiğim kadarıyla 1 gmail ile 20 hesap açılabiliyormuş. 1 gmail ile 20 hesap açmamda bir sakınca var mı?
    Bende fazladan 1 ya da 2 tane vardı pm atarım pc gecince.
    Sorularına gelirsek 3 e kadar sıkıntı yok için rahat olsun.
    4. Sorunun cevabını bilmiyorum 🤕