Slm arkadaşlar,
Mobil uygulamam için reklama çıkmak istiyorum. Bunun için promosyon kuponu falan lazım. Yani 125 tl harca 300 tl promosyon şeklinde.
Sorularım:
1- Bu işlem legal mi? BU BENİM İÇİN ÇOK ÖNEMLİ.
2- Bu işlem sonucunda açacağım google ads hesabım kapanır mı?
3- Olur da google ads hesabım askıya alınırsa reklamını verdiğim uygulamam zarar görür mü?
4- Bildiğim kadarıyla 1 gmail ile 20 hesap açılabiliyormuş. 1 gmail ile 20 hesap açmamda bir sakınca var mı?
Bende fazladan 1 ya da 2 tane vardı pm atarım pc gecince.
Sorularına gelirsek 3 e kadar sıkıntı yok için rahat olsun.
4. Sorunun cevabını bilmiyorum 🤕