• 07-08-2012, 23:39:08
    #28
    Befo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Muhabbet ne?
    Komikmiş diyorlar.
  • 07-08-2012, 23:42:57
    #29
    kahveyi ekrana püskürttüm.
  • 07-08-2012, 23:52:11
    #30
    Beyin bedava ,,,
  • 08-08-2012, 00:42:52
    #31
    Üyeliği durduruldu


    Yapacağın espriyi. Ben gidiyorum.
  • 08-08-2012, 06:46:17
    #32
    Web_Bilgini adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    Yapacağın espriyi. Ben gidiyorum.
    konu degilde bu img güldürdü beni kahkaha atiyorum
  • 08-08-2012, 07:04:56
    #33
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    daha daha daha da komikmiş (adnan oktar)
  • 08-08-2012, 07:31:02
    #34
    Üyeliği durduruldu
    TekimNet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok anlamlı
    harika...
  • 08-08-2012, 08:46:38
    #35