• 06-08-2012, 22:17:58
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    _KHaN_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok anlamlı
    Duzlettim turkce karakter olmadigi icin klavyede o yuzden affola
  • 07-08-2012, 04:25:09
    #11
    Üyeliği durduruldu
    TekimNet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Duzlettim turkce karakter olmadigi icin klavyede o yuzden affola
    Neyi duzlettin?
  • 07-08-2012, 04:26:59
    #12
    Çok komikmiş


    Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 07-08-2012, 05:09:49
    #13
    Üyeliği durduruldu
    Pek komikmiş
  • 07-08-2012, 05:11:41
    #14
    biri geyik mi dedi?
  • 07-08-2012, 05:12:55
    #15
    Üyeliği durduruldu
    zego adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    biri geyik mi dedi?
    yok hocam asıl geyik sensin, baştan aşağı geyiksin. hastayım sana geyiğim desem alınırmısın
  • 07-08-2012, 05:17:26
    #16
    table adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yok hocam asıl geyik sensin, baştan aşağı geyiksin. hastayım sana geyiğim desem alınırmısın
    Tek sen değilsin bana bütün kızlar hasta.
  • 07-08-2012, 05:18:29
    #17
    Üyeliği durduruldu
    Çok komikmiş..
  • 07-08-2012, 05:33:36
    #18
    Üyeliği durduruldu
    zego adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tek sen değilsin bana bütün kızlar hasta.
    hastalarki sana hastalar