• 07-08-2012, 07:39:30
    #19
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Time adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Neyi duzlettin?
    olm git bak bu espiri kullaniliyormu hala duzledim duzeltmiyorum alla alla
  • 07-08-2012, 10:42:38
    #20
    TekimNet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    olm git bak bu espiri kullaniliyormu hala duzledim duzeltmiyorum alla alla
    Şuan 2011 dayız ve o espri 2011 de. O yüzden kullanamazsın.
  • 07-08-2012, 10:48:54
    #21
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.

    dağılabilirsiniz
  • 07-08-2012, 13:23:32
    #22
    ZahRiyaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    dağılabilirsiniz
    Aman Adanalııı, yandım Adanalııı
  • 07-08-2012, 17:45:29
    #23
  • 07-08-2012, 17:56:58
    #24
    çokmuş komik
  • 07-08-2012, 17:58:28
    #25
    çok komikmiş
  • 07-08-2012, 19:33:33
    #26
    çok kommuşmik
  • 07-08-2012, 23:07:59
    #27
    Muhabbet ne?