İzdivaç'ta Çılgın Apaçiler
21
●602
- 23-12-2010, 16:02:01orda kadrolu seyirciler var kanka xD paralı hepsiJustian0 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bu kübra degilmi ya ben bunu akıllı bişey sanardım
bende katılıcam beyler buraya
bakalım kaç teklif gelicek annemle konuştum hiç bi kızı begenmiyicek sonra geri dönecem xD Selam söylerim ordan tüm r10 haklına diye topluca rezil oluruz
- 23-12-2010, 16:03:16İstanbul da yaşıyor olsam bende katılacaktım öyle yada böyle ne güzel adamlar her gün televizyona çıkıyor.Rockco adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-12-2010, 16:04:48Vallahi adımı geçirirsen programa sana talip olarak gelirim rezilliğin babasını yaşarsınRockco adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-12-2010, 16:09:18galiba sende o kadroda takılıyorsun knkaRockco adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bende katılıcam beyler buraya