Rockco adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
orda kadrolu seyirciler var kanka xD paralı hepsi

bu kübra degilmi ya ben bunu akıllı bişey sanardım bende katılıcam beyler buraya bakalım kaç teklif gelicek annemle konuştum hiç bi kızı begenmiyicek sonra geri dönecem xD Selam söylerim ordan tüm r10 haklına diye topluca rezil oluruz
İstanbul da yaşıyor olsam bende katılacaktım öyle yada böyle ne güzel adamlar her gün televizyona çıkıyor.