orda kadrolu seyirciler var kanka xD paralı hepsi
bu kübra degilmi ya ben bunu akıllı bişey sanardım

bende katılıcam beyler buraya

bakalım kaç teklif gelicek annemle konuştum hiç bi kızı begenmiyicek sonra geri dönecem xD Selam söylerim ordan tüm r10 haklına diye topluca rezil oluruz
Vallahi adımı geçirirsen programa sana talip olarak gelirim rezilliğin babasını yaşarsın