Valla o teskereyi eline aldıktan sonra ne dayak aklında kalıyorr nede başka bişey.
Bikeresinde komutan bana saati sormustu. Kolumdaki saate baktım saatin kaç olduğunu söylemek için dayak yedim. Öyle böyle değil hemde. Vay efendim neymiş esas duruşumu bozamuşum. Vay anasını yaa
Askerli kışlada dayak
31
●932
- 13-10-2010, 15:01:06Aynen ben Türkçe konuştukları bir kelimeye denk gelmedim. 2 Sefer yüksesk sesle dinledim ama Türkçeye benzetemedim.cortex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-10-2010, 15:10:37Askere vatanı savunmak için mi gidiyoruz yoksa komutanlardan, rütbesi yüksek olanlardan dayak yemek için mi ?tolgahat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yoksulluk çekmek için mi ? - 13-10-2010, 15:11:39videonun sonunda videoyu çeken kişiye sen niye hiç vurmuyon dedi sanki.Akbas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bu arada fake diyen arkadaşlara gülüyorum
hayatlarında hiç fake video görmemişler sanırım. askerlerin suratları kıpkırmızı oldu.. neyse bakalım ne çıkıcak bu videonun altından...
- 13-10-2010, 15:11:56Eskiden ikisi bir aradaydı şimdi nedir durum bilmiyorumCycl0ne adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-10-2010, 15:15:40Disiplinin bu şekilde sağlanacağı düşünülüyor. Gerçekten çok yanlış. Zamanla bunları aşacağız inşallahsantos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-10-2010, 15:17:40Çözülebileceğine inanıyor musun ?hostingsiteniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-10-2010, 15:20:08Dünya değişiyor. Kısa zamanda olmazsa bile çocuklarımız, torunlarımız sıkıntı çekmeyecek diye düşünüyorumCycl0ne adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hayatlarında hiç fake video görmemişler sanırım. askerlerin suratları kıpkırmızı oldu.. neyse bakalım ne çıkıcak bu videonun altından...