• 13-10-2010, 15:00:15
    #19
    Üyeliği durduruldu
    Valla o teskereyi eline aldıktan sonra ne dayak aklında kalıyorr nede başka bişey.

    Bikeresinde komutan bana saati sormustu. Kolumdaki saate baktım saatin kaç olduğunu söylemek için dayak yedim. Öyle böyle değil hemde. Vay efendim neymiş esas duruşumu bozamuşum. Vay anasını yaa
  • 13-10-2010, 15:00:43
    #20
    Dayak yiyen adam gülermi? Bazıları gülüyor. Face gibi
  • 13-10-2010, 15:01:06
    #21
    cortex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    türkçe konuşmuyo ki bunlar ? yada ben anlamıyorum
    Aynen ben Türkçe konuştukları bir kelimeye denk gelmedim. 2 Sefer yüksesk sesle dinledim ama Türkçeye benzetemedim.
  • 13-10-2010, 15:10:37
    #22
    tolgahat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Valla o teskereyi eline aldıktan sonra ne dayak aklında kalıyorr nede başka bişey.

    Bikeresinde komutan bana saati sormustu. Kolumdaki saate baktım saatin kaç olduğunu söylemek için dayak yedim. Öyle böyle değil hemde. Vay efendim neymiş esas duruşumu bozamuşum. Vay anasını yaa
    Askere vatanı savunmak için mi gidiyoruz yoksa komutanlardan, rütbesi yüksek olanlardan dayak yemek için mi ?
    Yoksulluk çekmek için mi ?
  • 13-10-2010, 15:11:39
    #23
    Akbas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynen ben Türkçe konuştukları bir kelimeye denk gelmedim. 2 Sefer yüksesk sesle dinledim ama Türkçeye benzetemedim.
    videonun sonunda videoyu çeken kişiye sen niye hiç vurmuyon dedi sanki.
    bu arada fake diyen arkadaşlara gülüyorum hayatlarında hiç fake video görmemişler sanırım. askerlerin suratları kıpkırmızı oldu.. neyse bakalım ne çıkıcak bu videonun altından...
  • 13-10-2010, 15:11:56
    #24
    Cycl0ne adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Askere vatanı savunmak için mi gidiyoruz yoksa komutanlardan dayak yemek için mi ?
    Eskiden ikisi bir aradaydı şimdi nedir durum bilmiyorum
  • 13-10-2010, 15:15:40
    #25
    Backlink Hizmetleri
    santos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eskiden ikisi bir aradaydı şimdi nedir durum bilmiyorum
    Disiplinin bu şekilde sağlanacağı düşünülüyor. Gerçekten çok yanlış. Zamanla bunları aşacağız inşallah
  • 13-10-2010, 15:17:40
    #26
    hostingsiteniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Disiplinin bu şekilde sağlanacağı düşünülüyor. Gerçekten çok yanlış. Zamanla bunları aşacağız inşallah
    Çözülebileceğine inanıyor musun ?
  • 13-10-2010, 15:20:08
    #27
    Backlink Hizmetleri
    Cycl0ne adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çözülebileceğine inanıyor musun ?
    Dünya değişiyor. Kısa zamanda olmazsa bile çocuklarımız, torunlarımız sıkıntı çekmeyecek diye düşünüyorum