Cycl0ne adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Askere vatanı savunmak için mi gidiyoruz yoksa komutanlardan dayak yemek için mi ?
Eskiden ikisi bir aradaydı şimdi nedir durum bilmiyorum