Valla o teskereyi eline aldıktan sonra ne dayak aklında kalıyorr nede başka bişey.
Bikeresinde komutan bana saati sormustu. Kolumdaki saate baktım saatin kaç olduğunu söylemek için dayak yedim. Öyle böyle değil hemde. Vay efendim neymiş esas duruşumu bozamuşum. Vay anasını yaa
Askere vatanı savunmak için mi gidiyoruz yoksa komutanlardan, rütbesi yüksek olanlardan dayak yemek için mi ?
Yoksulluk çekmek için mi ?