• 06-05-2010, 15:29:58
    #1


    Arkadaşlar demin foruma girerken şöyle bir mesaj popup içinde karşıma çıktı,

    Herşeyi sana yazdım, herşeyi senin için yazdım.

    Yukarıdaki cümle aşağı yukarı o anlamdaydı daha önce bi daha denk geldi acelecilikle kapadım bir daha denk gelirse resim alıcam, bi tek bana mı oluyor yoksa sizin de karşınıza çıktı mı hiç?
  • 06-05-2010, 15:43:13
    #2
    caylak51 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar demin foruma girerken şöyle bir mesaj popup içinde karşıma çıktı,

    Herşeyi sana yazdım, herşeyi senin için yazdım.

    Yukarıdaki cümle aşağı yukarı o anlamdaydı daha önce bi daha denk geldi acelecilikle kapadım bir daha denk gelirse resim alıcam, bi tek bana mı oluyor yoksa sizin de karşınıza çıktı mı hiç?
    Resim güzelmiş,senin bahsettiğin şey Sebastian o herkese görünür.En üstte reklamın sol köşesinde siyah nokta var fareyi onun üzerine getirince çıkıyo.Hem bu konu defalarca açılmıştı...
  • 06-05-2010, 17:01:39
    #3
    heyrimyidi onun adı neydi ekranda gezen küçük böcek asıl adı henry di sanırım ama radmin ona kendi arasında boncuk diyomuş yanlız kaldıklarında ne dedigini bende bilmiom ekrana dikkatli bakarsan görürsün
  • 06-05-2010, 17:58:49
    #4
    hehe koptum yahu ben daha yeni farkına vardım, çok iyi bişeymiş, demekki radmin bayağı bir efkârlıydı bunu yaptığına göre.
  • 06-05-2010, 18:11:44
    #5
    Sebastiyan o noktanın adı
  • 07-05-2010, 13:26:57
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Hehe mekenizmada kaldıraç, elektrik gibi pek çok şeyden yararlanılmış.
  • 07-05-2010, 14:55:13
    #7
    Güzelmiş