
Arkadaşlar demin foruma girerken şöyle bir mesaj popup içinde karşıma çıktı,
Herşeyi sana yazdım, herşeyi senin için yazdım.

Yukarıdaki cümle aşağı yukarı o anlamdaydı daha önce bi daha denk geldi acelecilikle kapadım bir daha denk gelirse resim alıcam, bi tek bana mı oluyor yoksa sizin de karşınıza çıktı mı hiç?