Konu
Mekanizmaya bakın :)
06-05-2010, 17:58:49
#4
caylak51
hehe koptum yahu ben daha yeni farkına vardım, çok iyi bişeymiş, demekki radmin bayağı bir efkârlıydı bunu yaptığına göre.