caylak51 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar demin foruma girerken şöyle bir mesaj popup içinde karşıma çıktı,

Herşeyi sana yazdım, herşeyi senin için yazdım.

Yukarıdaki cümle aşağı yukarı o anlamdaydı daha önce bi daha denk geldi acelecilikle kapadım bir daha denk gelirse resim alıcam, bi tek bana mı oluyor yoksa sizin de karşınıza çıktı mı hiç?
Resim güzelmiş,senin bahsettiğin şey Sebastian o herkese görünür.En üstte reklamın sol köşesinde siyah nokta var fareyi onun üzerine getirince çıkıyo.Hem bu konu defalarca açılmıştı...