• 03-02-2010, 02:51:10
    #10
    kötü not alır, atalayları suçlarsın!
    iyi not alır,atalayları küçümsersin
    aldığın notlarla sınıfa nefes aldırmazssın,
    anlamadımki havva bşkan sen ne ayaksın!

    haydi sıkıyorsa vur bidaha atalaya!
    yalnız değil atalay, türkiye arkada
    kaleminle , kitabınla,yardımcınla
    çıkın ulan o sınıftan, kolpalık yapma!


    facebooktan alıntı.
  • 03-02-2010, 02:58:44
    #11
    O öğretmenin mantığını anlamadım ben. Çocuk orda ağlıyor bişeyler anlatıyor bu da videoya alıyor.Elinde kamera ortada öğretmenim diye dolaşıyor
  • 03-02-2010, 03:09:11
    #12
    Sınıfını en çok sevene en pis işi yaptırırlar... hepimiz atalaycıyız

    Başkan Havva'nın sınıfda kimsin testini çözdünüz sonuç; Gelmiş geçmiş sınıfların en isyankar çocugu Atalay çıktınız

    çıldırt bizi atalay çıldırt bizi)) ne bir damla su ne bir lokma ekmek tek arzumuz seni başkan görmek

    Türkiye'de Doğdu Havva Başkana Cevabı Koyud Helal Olsun Sana ATALAY BABA laylaylaylaaay ne Polat Alemdar MarazAli ne de Ezel! Atalay hepsini ezer! kaplan güçlü atalayyy!

    Atalayın elinin ulaştığı yere, diktatör başkanlarının hayalleri bile ulaşamaz

    Arka sıraların haşin , cesur , mert delikanlısı sana yanlış yapan bize yapmıştır.. Aldırma REİSSS


    alıntıdır