kötü not alır, atalayları suçlarsın!
iyi not alır,atalayları küçümsersin
aldığın notlarla sınıfa nefes aldırmazssın,
anlamadımki havva bşkan sen ne ayaksın!
haydi sıkıyorsa vur bidaha atalaya!
yalnız değil atalay, türkiye arkada
kaleminle , kitabınla,yardımcınla
çıkın ulan o sınıftan, kolpalık yapma!
facebooktan alıntı.
Hepimiz ATALAY'IZ
11
●379
- 03-02-2010, 03:09:11Sınıfını en çok sevene en pis işi yaptırırlar...
hepimiz atalaycıyız
Başkan Havva'nın sınıfda kimsin testini çözdünüz sonuç; Gelmiş geçmiş sınıfların en isyankar çocugu Atalay çıktınız
çıldırt bizi atalay çıldırt bizi
)) ne bir damla su ne bir lokma ekmek tek arzumuz seni başkan görmek
Türkiye'de Doğdu Havva Başkana Cevabı Koyud Helal Olsun Sana ATALAY BABA laylaylaylaaay
ne Polat Alemdar MarazAli ne de Ezel! Atalay hepsini ezer!
kaplan güçlü atalayyy!
Atalayın elinin ulaştığı yere, diktatör başkanlarının hayalleri bile ulaşamaz
Arka sıraların haşin , cesur , mert delikanlısı sana yanlış yapan bize yapmıştır.. Aldırma REİSSS
alıntıdır
hepimiz atalaycıyız