kötü not alır, atalayları suçlarsın!
iyi not alır,atalayları küçümsersin
aldığın notlarla sınıfa nefes aldırmazssın,
anlamadımki havva bşkan sen ne ayaksın!
haydi sıkıyorsa vur bidaha atalaya!
yalnız değil atalay, türkiye arkada
kaleminle , kitabınla,yardımcınla
çıkın ulan o sınıftan, kolpalık yapma!
facebooktan alıntı.