
Çok defa kızlar tahtaya çıkıp ağlayarak beni şikayet ettiler
az annem çağrılmadı okula. Videodaki hocanın Atalay'a cevap hakkı vermediği gibi bizim hocamızda bana cevap hakkı vermez azarlardı 
Atalay'a destek verenler için bi grup kurmak istedim. Var mı Atalay'ın arkasında olan?
http://www.facebook.com/group.php?gid=279929572954Bunlardan ziyade;
Başkan yardımcısının ayakkabısındaki deliği göstermesi üzerine biraz konuşmak istiyorum. İlk izlediğimde gece yarısıydı ve gerçekten gözlerim dolmuştu.
(buraya bi çok şey yazmıştım ama tekrar sildim, uzatmak istemiyorum)
Biz küçükken zengin fakir bilmezdik, o yaşlarda bizi pek fazla ilgilendirmezdi. Geçenlerde bi yerde daha okumuştum aynısını bende yaşadım. Bi çocuğun ayakkabısı delikti, misket oynarken görmüştüm. "Ne güzel misket çalınır la onunla" demiştim. Muzurduk biz, ilgilenmezdik zenginle fakirle, kimsede gelip bize fakiriz demezdi.

