• 01-02-2010, 03:58:05
    #1
    Son zamanların en meşhur videosunu biliyorsunuzdur. Sınıf başkanı ve yardımcısı. Ne zaman izlesem aklıma ilkokul zamanım gelir biraz hüzünlenirim, çünkü hep o Atalay'ın yerinde ben olurdum

    Çok defa kızlar tahtaya çıkıp ağlayarak beni şikayet ettiler az annem çağrılmadı okula. Videodaki hocanın Atalay'a cevap hakkı vermediği gibi bizim hocamızda bana cevap hakkı vermez azarlardı

    Atalay'a destek verenler için bi grup kurmak istedim. Var mı Atalay'ın arkasında olan? http://www.facebook.com/group.php?gid=279929572954

    Bunlardan ziyade;
    Başkan yardımcısının ayakkabısındaki deliği göstermesi üzerine biraz konuşmak istiyorum. İlk izlediğimde gece yarısıydı ve gerçekten gözlerim dolmuştu.
    (buraya bi çok şey yazmıştım ama tekrar sildim, uzatmak istemiyorum)
    Biz küçükken zengin fakir bilmezdik, o yaşlarda bizi pek fazla ilgilendirmezdi. Geçenlerde bi yerde daha okumuştum aynısını bende yaşadım. Bi çocuğun ayakkabısı delikti, misket oynarken görmüştüm. "Ne güzel misket çalınır la onunla" demiştim. Muzurduk biz, ilgilenmezdik zenginle fakirle, kimsede gelip bize fakiriz demezdi.
  • 01-02-2010, 04:30:07
    #2
    kubilay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bunlardan ziyade;
    Başkan yardımcısının ayakkabısındaki deliği göstermesi üzerine biraz konuşmak istiyorum. İlk izlediğimde gece yarısıydı ve gerçekten gözlerim dolmuştu.
    (buraya bi çok şey yazmıştım ama tekrar sildim, uzatmak istemiyorum)
    Biz küçükken zengin fakir bilmezdik, o yaşlarda bizi pek fazla ilgilendirmezdi. Geçenlerde bi yerde daha okumuştum aynısını bende yaşadım. Bi çocuğun ayakkabısı delikti, misket oynarken görmüştüm. "Ne güzel misket çalınır la onunla" demiştim. Muzurduk biz, ilgilenmezdik zenginle fakirle, kimsede gelip bize fakiriz demezdi.
    Devir harbiden git gide kötüleşiyor lafta değil gerçek bu. Artık zengin, fakir ayrımı resmen var 2 sınıf.

    Şimdi fakir görünce dalga geçiyorlar, yada acır gözler ile ona bakıyorlar yardım etmek yerine. Aslında fakir insanlara o gözle bakan kişi acınasıdır.

    Sırf Atalay'mı var bide Hamza var.
  • 01-02-2010, 08:22:33
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hepimiz Hamzayız
  • 01-02-2010, 08:25:35
    #4
    o değil de, o nası bi öğretmen ya. çektiği yetmiyo bide internette paylaşıyo
  • 01-02-2010, 10:09:11
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Invictus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    o değil de, o nası bi öğretmen ya. çektiği yetmiyo bide internette paylaşıyo
    Hoca paylaşmamış galiba videoyu başkalarına gondermiş. onlar paylaşmış
  • 01-02-2010, 22:18:50
    #6
    FreeZe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hoca paylaşmamış galiba videoyu başkalarına gondermiş. onlar paylaşmış

    öğretmen değil artık o adam
  • 01-02-2010, 22:28:02
    #7
    O kız Valiye kalıbına tüküreyim dedi.Bursa valliği ve burda mille eğitim zaten öğretmen hakkında soruşturma açtırdı.
  • 02-02-2010, 19:28:25
    #8
    Hepiniz ATALAY'IZ.
    http://www.facebook.com/video/video....8071900&ref=nf

    Kınıyoruz Havva Başkan seni.


    İşte ATALAY' ın resmi.





    Başın öne eğilmesin
    Aldırma Atalay aldırma
    Ağladığın duyulmasın
    Aldırma Atalay aldırma.
  • 02-02-2010, 23:23:57
    #9
    WebEngineer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Devir harbiden git gide kötüleşiyor lafta değil gerçek bu. Artık zengin, fakir ayrımı resmen var 2 sınıf.

    Şimdi fakir görünce dalga geçiyorlar, yada acır gözler ile ona bakıyorlar yardım etmek yerine. Aslında fakir insanlara o gözle bakan kişi acınasıdır.

    Sırf Atalay'mı var bide Hamza var.
    Benim küçükken bir pantalonum vardı diz kısmı yırtık diye giymek istememiştim mecburen giydik herkes direk karizmaya bak artist,yakışmış muhabbeti dönmüştü

    Bu arada hepimiz ATALAY'ız hep çalışkanları övüyorlar,onları meşhur yapıyorlar biz eski atalaylar olarak atalayların soyu tükenmesin destekçisisyiz