WebEngineer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Devir harbiden git gide kötüleşiyor lafta değil gerçek bu. Artık zengin, fakir ayrımı resmen var 2 sınıf.

Şimdi fakir görünce dalga geçiyorlar, yada acır gözler ile ona bakıyorlar yardım etmek yerine. Aslında fakir insanlara o gözle bakan kişi acınasıdır.

Sırf Atalay'mı var bide Hamza var.
Benim küçükken bir pantalonum vardı diz kısmı yırtık diye giymek istememiştim mecburen giydik herkes direk karizmaya bak artist,yakışmış muhabbeti dönmüştü

Bu arada hepimiz ATALAY'ız hep çalışkanları övüyorlar,onları meşhur yapıyorlar biz eski atalaylar olarak atalayların soyu tükenmesin destekçisisyiz