Konu
Hepimiz ATALAY'IZ
03-02-2010, 02:58:44
#11
F.Gungor
O öğretmenin mantığını anlamadım ben. Çocuk orda ağlıyor bişeyler anlatıyor bu da videoya alıyor.Elinde kamera ortada öğretmenim diye dolaşıyor