• 24-12-2009, 21:42:34
    #1


    KOPTUM
  • 24-12-2009, 21:49:20
    #2
    10 sene önce sabah gazetesinde okumuştum. Hala bunun geyiğimi yapılyor bu memlekette.
  • 24-12-2009, 22:05:09
    #3
    istersen sen yapma. Zorla baktırmıyoruz konuya. Ben yeni gördüm ve koydum herkes aynı gazeteyi okumamış olabilir. Bilmeyenler olabilir herkes sen değil.
  • 24-12-2009, 22:06:56
    #4
    masterthone2 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    istersen sen yapma. Zorla baktırmıyoruz konuya. Ben yeni gördüm ve koydum herkes aynı gazeteyi okumamış olabilir. Bilmeyenler olabilir herkes sen değil.
    Dogru söze nedebilirki başka..

    Paylaşım için tşkler
  • 24-12-2009, 22:09:31
    #5
    ö.değil kardeş
  • 24-12-2009, 22:30:55
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Ahahahaha koptumm nasıl isim soyad bunlar ya ben topluma çıkamam böyle birşey olsa bende :S Repini attım
  • 25-12-2009, 00:11:28
    #7
    gokhans19 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    10 sene önce sabah gazetesinde okumuştum. Hala bunun geyiğimi yapılyor bu memlekette.
    Çaktırmasana sende (!) ,senin isminde var diye orada,bozuldunmu yoksa .

    Gerçekten güzel isimler var
  • 25-12-2009, 08:09:23
    #8
    Frmkanka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çaktırmasana sende (!) ,senin isminde var diye orada,bozuldunmu yoksa .

    Gerçekten güzel isimler var
    Benim ismimde biri yok ama senin soyadında birileri var heralde
  • 25-12-2009, 09:25:04
    #9
    Üyeliği durduruldu
    vbb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    haklısınız esas geyik konusu sizin bu konuya böyle bir cevap yazmanız olmalıydı
    + 1