Frmkanka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çaktırmasana sende (!) ,senin isminde var diye orada,bozuldunmu yoksa .

Gerçekten güzel isimler var
Benim ismimde biri yok ama senin soyadında birileri var heralde