gokhans19 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
10 sene önce sabah gazetesinde okumuştum. Hala bunun geyiğimi yapılyor bu memlekette.
Çaktırmasana sende (!) ,senin isminde var diye orada,bozuldunmu yoksa .

Gerçekten güzel isimler var