• 30-04-2007, 15:20:57
    #19
    Misafir
    dursunbaba adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dün akşam bende yeni 5lik helezonlarımı denerken az daha taklaya geliyodum, eskiden 70-80le girilen virajları aracı yere dahada basınca 120-130 alır olduk, doğal olarak arada sakatlıklarda çıkıyo
    görende araban var sanacak
  • 30-04-2007, 15:22:29
    #20
    Üyeliği durduruldu
    zedrh+ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    görende araban var sanacak
    Araba diil otoban faresi oldu, yerlerdeyiz
  • 30-04-2007, 15:25:52
    #21
    Misafir
    dursunbaba adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Araba diil otoban faresi oldu, yerlerdeyiz
    yoksa 13. yaş gününde kumandalı arabamı hediye ettiler

    naapsın ya o da öyle hevesini çıkarıyor
  • 30-04-2007, 15:26:31
    #22
    dursunbaba adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Araba diil otoban faresi oldu, yerlerdeyiz
    resmini çekte görelim şu farenin
  • 30-04-2007, 15:29:20
    #23
    Misafir
    muratozcirpici adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    resmini çekte görelim şu farenin
    sende inandın ya helal olsun olm adam ayak yapiyor
  • 30-04-2007, 15:31:50
    #24
    Üyeliği durduruldu
    Son istanbul buluşmasında gece saat 04:00 de ortalığı inlettim, buluşmada olanlar anlatır artık

    Eski hali ama yinede fikir verici olur...
    [yt]PT2VujnnsG8[/yt]

    Yeni halinide talep olursa atarız...
  • 30-04-2007, 15:48:15
    #25
    Misafir
    görende altında ferrari var sanar
  • 30-04-2007, 15:53:19
    #26
    Üyeliği durduruldu
    oda olur merak etme
  • 30-04-2007, 16:28:02
    #27
    Misafir
    sen böle ipne olursan ferraride alırsın eminim
    ne bi sponsor paylaşıyon ne bi taktik verion
    işin gücün hep bana hep bana bırak ya bizde arkadaş diyoz sana