Konu
yorum yapabilcek varmı?
30-04-2007, 15:25:52
#21
zedrh+
Misafir
dursunbaba adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Araba diil otoban faresi oldu, yerlerdeyiz
yoksa 13. yaş gününde kumandalı arabamı hediye ettiler
naapsın ya o da öyle hevesini çıkarıyor