• 30-04-2007, 21:55:02
    #37
    Misafir
    son bi kez daha patlatak abi
  • 30-04-2007, 22:10:31
    #38
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    [yt]EXGu7oj5STQ[/yt]
  • 30-04-2007, 22:12:36
    #39
    Misafir
    jackal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    [yt]EXGu7oj5STQ[/yt]
    200 ü ben bizim dandik megane la yapıyorum
  • 30-04-2007, 22:27:45
    #40
    Misafir
    istanbul tem yoluna benziyor