Konu
yorum yapabilcek varmı?
30-04-2007, 16:28:02
#27
zedrh+
Misafir
sen böle ipne olursan ferraride alırsın eminim
ne bi sponsor paylaşıyon ne bi taktik verion
işin gücün hep bana hep bana bırak ya bizde arkadaş diyoz sana