• 08-11-2009, 03:43:16
    #19
    Ahadhsa. Süper olmuş harbiden
  • 08-11-2009, 03:45:08
    #20
    Puahuahuah Guzelmiş valla!
  • 08-11-2009, 03:55:33
    #21
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    Bobilerde gördüm koptum resmen
    +1

    ZerDali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sadece cinsel olarak tatmin olmak için evleniyor sanki , kadını cinsel obje olarak görüyor olmanın bir sonucu maalesef.Ayrıca gelin hanıma da yapılmış bir saygısızlık .Çok mu ciddi oldu yorum ne ?..
    +1907
  • 08-11-2009, 05:10:54
    #22
    mantıklı